Στα πλαίσια της ενεργοποίησης των Αθλητών μας ανακοινώνουμε τη νέα Δράση του Συλλόγου: 

Hollargos BC Challenge – Αθλούμαι με Ασφάλεια

Στόχος: H Δράση στοχεύει στην παρακίνηση των Αθλητών του Συλλόγου να αθληθούν. Αφήνουμε τις οθόνες & απολαμβάνουμε το όμορφο προάστιό μας!

Στα πλαίσια της δράσης καλούμε τους Αθλητές και τα μέλη της οικογένειας τους να κάνουν κάποια αθλητική Δραστηριότητα ή συνδυασμό αθλητικών δραστηριοτήτων, να ενημερώσουν τον Σύλλογο, και ακολούθως να λάβουν μέρος στην κλήρωση δώρων.

Ένας υπερ-τυχερός θα κερδίσει ένα ποδήλατο!

Περίοδος  Δράσης: 24 Φεβρουαρίου – 18 Μαρτίου 2021

Διαδικασία: Η Διαδικασία περιλαμβάνει τα ακόλουθα στάδια:

  1. Οι Αθλητές χωρίζονται σε επιμέρους ηλικιακές ομάδες.
  2. Κάθε αθλητής επιλέγει το είδος της δραστηριότητας που επιθυμεί ή συνδυασμό των δραστηριοτήτων της ηλικιακής του κατηγορίας.
  3. Κάθε αθλητής στέλνει το όνομα του και το αποτέλεσμα τουλάχιστον τριών (3) δραστηριοτήτων που έχει εκτελέσει σε διαφορετικές μέρες στο email του συλλόγου holargosbc@gmail.com
  4. Στο τέλος Μαρτίου 2021 θα διενεργηθεί κλήρωση για όσους αθλητές έχουν εκτελέσει τουλάχιστον τρείς 3 δραστηριότητες στην περίοδο 20/02 – 07/03/2021
  5. Όποιος επιθυμεί βγάζει φωτογραφία (ες) από τη διαδρομή και τις επισυνάπτει στο email προς τον Σύλλογο. Κάποιες από αυτές θα πλαισιώσουν το καινούργιο μας ημερολόγιο και θα αναρτηθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Συλλόγου.
  6. Οι Τυχεροί θα ειδοποιηθούν από την γραμματεία και θα αναρτηθεί το όνομα και η φωτογραφία τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την Ιστοσελίδα του συλλόγου.

Είδος δραστηριότητας

Περπάτημα ή τρέξιμο ή ποδήλατο, 2-3 φορές την εβδομάδα. Η δραστηριότητα μπορεί να είναι κάθε φορά διαφορετική. Η διάρκεια της δραστηριότητας έχει επιλεγεί από τον Υπεύθυνο εκγύμνασης του Συλλόγου κ. Κώστα Μασούρα.

Ηλικιακές ομάδες

Α. Γεν.: 2012-2016 Στόχος: Περπάτημα 20’ ή τρέξιμο 10’ ή ποδήλατο 20’ 
Β. Γεν.: 2008-2011 Στόχος: Περπάτημα 30´ η τρέξιμο 15´ ή ποδήλατο 30´
Γ. Γεν.:2005-2007 Στόχος: Περπάτημα 40´ η τρέξιμο 20´ ή ποδήλατο 40´
 Δ. Γεν.: 2004 κ άνω Στόχος: Περπάτημα 1h ή τρέξιμο 30´ ή ποδήλατο 1h

Δεν ξεχνάμε:

  • να στείλουμε το μήνυμα «6» / Σωματική Άσκηση στο 13033
  • οι δραστηριότητες αφορούν τους αθλητές και τις οικογένειές τους, δεν χρειάζεται/απαιτείται να γίνουν με τους συν-αθλητές τους
  • να ενημερώσουμε τον Σύλλογο (holargosbc@gmail.com) για τα αποτελέσματα τριών (3) δραστηριοτήτων μας αποστέλλοντας, εφόσον το επιθυμούμε, φωτογραφίες

 

Προτεινόμενες Εφαρμογές μέτρησης Δραστηριότητας & Οδηγίες

Οδηγός εγκατάστασης της εφαρμογής Adidas running app για iOS και Android. Η Διαδικασία είναι ακριβώς η ίδια και στις δύο πλατφόρμες.

1.       Αρχικά κατεβάζουμε κάποια εφαρμογή, για παράδειγμα την διαδεδομένη εφαρμογή adidas Running App από το App Store.
2.       Κατόπιν κάνουμε εγγραφή (signup ή login)
3.       Συνεχίζουμε δίνοντας τις απαραίτητες άδειες όπως τοποθεσία.
4.       Και είμαστε έτοιμοι για την χρήση της εφαρμογής.
Πατώντας το εικονίδιο ρυθμίσεις δεξιά του start έχουμε την επιλογή αλλαγής δραστηριότητας όπως ποδήλατο (cycling)

Εάν ήδη χρησιμοποιείται κάποια αντίστοιχη εφαρμογή, μπορείτε να καταχωρήσετε την δραστηριότητα σας σε αυτήν.

Καταγράφουμε τις  δραστηριότητες και στέλνουμε τρεις (3) στο mail του συλλόγου holargosbc@gmail.com (με screenshot ή επιλέγοντας το εικονίδιο / βλέπε στην φωτογραφία το μπλε βελάκι)

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Για να είναι έγκυρη μια συμμετοχή απαιτείται να φαίνεται  η διανυθείσα απόσταση  (DISTANCE) και η διαδρομή να είναι καταγεγραμμένη στον χάρτη (ως ακολούθως).

Καλή επιτυχία σε όλους!